V čem spočívá služba pojištění mobilního telefonu ?

Pojištění mobilního telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení a zneužití v případě odcizení. Zákazník si toto pojištění může sjednat při koupi výrobku přímo u prodejce. Pojištění mobilního telefonu lze sjednat na 12 nebo 24 měsíců ve variantě pojištění STANDARD nebo TOP. V případě pojistné události má zákazník nárok na opravu přístroje v servisu či nový výrobek.

Pojištění mobilních zařízení (PMZ):

Klíčové vlastnosti

  • Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení
  • Platí ihned po zakoupení přístroje
  • Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
  • Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu

Jistota pro Vaše zařízení i data

Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.

Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Hlášení škod
Nízká spoluúčast

Nízká spoluúčast a amortizace

Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
Oprava či výměna
100% záruka

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Vše zařídíme za Vás

Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
Vše zařídíme

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

ANO NE
Pád Úmyslné poškození výrobku
Vniknutí kapaliny do elektronických částí Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) Odcizení výrobku, který byl volně odložený
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
Prasklý displej

Pojistitel produktu

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Pojistitel